01 Welkom

21 augustus 2019 - Gemert, Nederland

Hallo beste lezer,

Hé, wat leuk dat je me gaat volgen! Wat is het spannend. Ik ga voor een paar maanden weg! Ik vlieg op 12 september en kom een dag later aan in Bali. Na elf dagen vlieg ik door naar Adelaide om aan mijn trektocht door Australië te beginnen... Op deze pagina ga ik om de paar dagen een verhaaltje posten met wat foto's. Als je een mail wilt ontvangen, elke keer als ik wat post, kun je dat aangeven bij de mail die ik je stuurde om je uit te nodigen.

Bij 'foto's' heb ik nu al -om te beginnen- enkele landkaarten van Australië gepost. Dan zie je bijvoorbeeld hoe groot Australië is ten opzichte van Europa. Giga groot dus...

Tot schrijfs!

Warme groetekus

Tineke

1. Ine:
    22 augustus 2019
    Hoi Tineke, dank voor de uitnodiging en leuk dat ik je mag volgen! Heel veel plezier!
  2. Netty:
    Ha tineke! Succes met alle voorbereidingen. Ik reis graag zo met jou mee 😃👍
    Ik wens je n heel mooie belevenis!!
  3. Toos de Goede:
    22 augustus 2019
    Ik sluit me geheel aan bij Ineke... zelf hoop ik over n jaar of wat toch ook naar dit magnifieke grote 'eiland ' te gaan en hoop dat mijn man dan weer zover opgeknapt is om zulk n avontuur aan te durven/kunnen.
    Voor nu wens ik jouw ontzettend veel reis en ondernemings-genot tijdens deze reis. Je zult erg veel mensen onderweg tegenkomen en ondanks dat je alleen gaat, zul je je echt niet alleen voelen .
    Enjoyenjoyenjoy!
    Heel veel plezier en goede reis!
    Maar eerst nog wachten tot 12 september en ook van Bali zul echt genieten en ben je al n heel eind in de goede richting!
    Groetjes Toos.
  4. Toos de Goede:
    22 augustus 2019
    Ha Tineke... Dan is bijna de tijd van vertrek aangebroken en kan me idd heel goed indenken dat t voor jouw ook heel spannend is!
    Wat fijn dat je me uitnodigde om je te mogen volgen tijdens je reis.
    Je gaat dan wel alleen maar je ontmoe tg zoveel mensen dat je misschien we a f en toe denkt ... Ik was toch alleen gegaan!
    Genietgenietgeniet en via t mooie Bali , daar zul je t ook heel erg naar zin hebben. Zelf hoop ik er over n jaar of wat, toch ook naar toe te kunnen gaan als mijn man weer helemaal opgeknapt is.
    Maar idd er is ontzettend veel te zien en te beleven, en hoeft alleen rekenschap aan jezelf af te rekenen.
    Magnifiek... Enjoyenjoyenjoy!
    Volg je met grote belangstelling.
    Groetjes Toos.
  5. Tineke zoekt het avontuur:
    23 augustus 2019
    Dank Toos voor je warme reactie. Ik was een paar jaar geleden ook op Bali en vond t een fijne plek om mijn reis te starten. Leuk dat je mijn blog volgt. Tot gauw Wirrus. Groetekus Tineke.
  6. Marijke:
    3 september 2019
    He Tineke, heel veel plezier en ik ga genieten van jouw foto's en schrijfsels.
  7. Nelly van Oijen:
    11 september 2019
    Dank je wel voor de uitnodiging. Ik ga via je vlog mee op reis. Heel veel reisplezier
  8. Janny Oosthoek:
    12 september 2019
    Wat voor mij een gewone werkdag was, is voor jou het begin van een groot avontuur.
    Geniet en vooral niet met mate ;-)