18 Thuis....

26 november 2019 - Gemert, Nederland

Hallo lieve mensen,

Was wat het leuk, dit blog. Ik had het nog nooit gedaan maar ik heb er erg van genoten. Om het te schrijven en vooral ook om jullie leuke en enthousiaste reacties te lezen.

Het is heerlijk om weer thuis te zijn. Terugkijkend is het een heel bijzondere en boeiende reis geweest die ik nooit zal vergeten. Maar dat wisten jullie al...

Als afsluiter wil ik graag nog wat cijfertjes geven:

Ik heb 59 nachten in 18 verschillende hotels geslapen, plus nog 7 nachten op een campside, twee nachten in de Greyhoundbus en drie nachten in een vliegtuig.

Tien ritten zat ik in de Greyhoundbus, samen was dat gedurende 111 uur en in totaal voor 7067 km. Ook deed ik drie verschillende trips met een bus, in totaal in ieder geval 3234 km. (Het is méér, maar die kilometers kan ik nergens achterhalen). Ik heb daarmee in Australië in totaal meer dan 10300 km afgelegd!

Ik heb diverse vervoermiddelen gehad: vliegtuig, boot, ferry, trein, catamaran, bus, auto, brommer, kabelbaan, skyway, railway en fiets. En vooral heel veel te voet gedaan: meer dan 800.000  voetstappen (volgens mijn stappenteller.. Ach het is maar een indicatie, hè)

Op het reisblog had ik zo'n zestig volgers die samen 1015 keer de site hebben bezocht en gezamenlijk 20042 pagina's en foto's hebben bekeken.

Met het vliegtuig vloog ik binnenlands 866 km. Met de heen- en terugvluchten erbij vloog ik ongeveer 34000 km.

Wat een afstanden, maar het land is ook immens groot.

Ik vond het leuk om dit even op een rijtje te zetten.

Ik dank jullie allemaal hartelijk voor jullie belangstelling! Tot gauw wirrus!

Lieve groetekus

Tineke

26-11-2019

1. Wilma:
    26 november 2019
    Het war vanaf hier ok keiskôn!
    Veul letterkes geleze en pixels gezien
  2. Marga Bogers:
    Hoi Tineke,
    Na je spectaculaire trip weer veilig thuis. Lijkt me ook heerlijk om weer in Gimmert te zijn!!!
    Ik bel je een keer om een bakkie te komen doen, afgelopen zondag was het er niet meer van gekomen om even je te begroeten.
    Tot spoedig.🙋🏼🙋🏼🙋🏼🙋🏼
  3. Tineke zoekt het avontuur:
    26 november 2019
    Oh, dat vind ik heel gezellig. Zeker doen, Marga!
  4. Joke:
    26 november 2019
    Fijn dat je weer heelhuids thuis bent Tien . Goed dat je deze reis gemaakt hebt hoewel ik het best wel griezelig vind .
  5. Tony:
    26 november 2019
    Tineke fijn dat je weer veilig thuis bent en in ons midden. Met jouw blog heb je mij meegenomen op jouw fantastische reis. Bedankt. De opsomming die je nu neerschrijft laat nog eens duidelijk zien hoe ondernemend je geweest bent. Chapeau. Tot donderdag. Tony
  6. Toos de Goede:
    26 november 2019
    Kan me idd indenken dat je bepaalde rijtjes dan maakt na afloop .. bij thuiskomst.
    Maar heb je ook gekeken hoeveel foto's je geschoten hebt, in deze 2½ maand en hoeveel er overblijven nadat je ze doorgenomen hebt en niet door de beugel konden of dat je er van bepaald onderwerp te veel genomen hebt, om bewaard te blijven als herinnering?
    Nogmaals... Dank voor alle moeite die gedaan hebt om ons mee te laten genieten met jouw zo ondernemende reis en gelukkig kreeg je veel respons.
    Fijn dat je weer thuis veilig, gezond en wel aangekomen bent en wat zul je idd veel verhalen te vertellen hebben aan dez en de geen.
    Dat zal voor jouw ook best kikken zijn al die herinneringen, geniet daar van.
    Succes met al die herinneringen en we zien elkaar heus nog wel weer !
    Geniet van je kinderen.
    Lieve groetjes Toos.
  7. Renée:
    Welkom thuis Tineke
  8. Chris van de ven:
    27 november 2019
    Heel fijn dat je heelhuids weer bent thuisgekomen . Ik vind je een stoere ondernemende vrouw . Ik denk niet dat dit je laatste reis is !,! Maar a,s donderdag zien we elkaar weer Ik heb fantastisch mee kunnen reizen en heb ervan genoten dankjewel lieve Gr Chris
  9. Ton Bekkers:
    Welkom thuis Tineke,
    Ik heb erg genoten van je reis verhalen.
    Voor de volgende reis houd ik me aanbevolen.
    Groetjes To
  10. Tineke zoekt het avontuur:
    27 november 2019
    Wat leuk Ton! De volgende reis zal wel korter zijn. En dichterbij... Dus of ik dan n blog bij houd, weet ik nog niet. Maar ik houd het in gedachten. Leuke reactie van je! Groetekus Tineke
  11. Liesbeth:
    27 november 2019
    Erg genoten van je reis met verhalen en foto's Tineke! Dank daarvoor.
    Nu dus home sweet home en genieten van je eigen bed en andere fijne en mooie spullen thuis en van even een bakkie kunnen doen met vertrouwde mensen! Heerlijk is dat.
  12. Ineke:
    28 november 2019
    Het was heel gezellig om al je verhalen te lezen en mooie foto's te bekijken. Wat een afstanden heb je afgelegd. Natuurlijk ook weer lekker om thuis te zijn. Tot gauw groetjes Ineke.
  13. Theo Looijmans:
    3 december 2019
    Wat een reeks indrukwekkende cijfers! Maar nog beter om te horen dat je van de reis hebt genoten! Tot snel wirrus in De Bunker!