Ik ga weer op pad...

30 september 2023 - Gemert, Nederland

Dit verhaal hoort hier niet maar bij mijn nieuwe verhaal naar Indonesie. Graag reacties daar plaatsen.... Sorry....

Hallo lieve allemaal,

Het is weer zover. Vandaag over een week, zaterdag 7 oktober, vertrek ik in mijn uppie voor zes weken naar Indonesië. Het plan is om de Kleine Sunda Eilanden te bezoeken. Al moet ik zeggen dat dit ginds best kan veranderen als dat zo uitkomt. Dan kom ik misschien toch op Sulawesi, Java of Sumatra uit...

Ik verwacht dat ik dit blog ga gebruiken. Jammer genoeg zal dat was lastiger zijn dan tijdens mijn laatste keer, vier jaar geleden in Australie... Daar is de wifi toch wat Westerser, zal ik maar zeggen. In Indonesië zijn er eilanden waar ik helemaal geen wifi zal hebben... Afin, ik zie wel (dat is tevens het motto van de reis...)

Ik gebruik hetzelfde blog als toen en jij zit daarom nog in de adressenlijst van mijn vorige reis naar Australië. Als je geen zin hebt om me te volgen , voel je vrij om je uit te schrijven.

Misschien spreek ik jullie. Reacties zijn altijd fijn!

Groetekus Tineke

Oh ja, op zondag 19 november kom ik weer terug...