Weer thuis

3 november 2023 - Gemert, Nederland

Lieve allemaal,

Fijn, ik ben weer thuis....

Voor wie het niet had meegekregen: drie dagen voor mijn terugvlucht van maandag 30 oktober werd ik flink ziek wakker, dus de laatste dagen verliepen wat anders dan ik had gedacht. Maar de terugvlucht verliep prima, al was het met bijna 18 uur vliegen wel lang natuurlijk.

Een lang verhaal kort: op die laatste drie dagen na heb ik een geweldige 3,5 week gehad, ook al ben ik dan vervroegd naar huis gegaan.  Ik dank jullie allemaal heel hartelijk voor het volgen van mijn reis en voor de hele leuke reacties!

Inmiddels ben ik na een week ziek, ook al weer aan het opknappen.

groetekus

Tineke

1. Nelly van Oijen:
    3 november 2023
    Wat vervelend dat je reis, begonnen met heel veel possiviteit , toch een ander staartje krijgt. Ik heb het idee dat je beslissing moeilijk is/ was maar gevoel is gevoel. Je kunt gelukkig terugkijken op een paar mooie weken met een tas vol herinneringen. Die ik je graag een keer live hoor vertellen. Tot gauw.
  2. Tineke zoekt het avontuur:
    3 november 2023
    Hoi Nelly, ja dat einde is idd wel heel jammer. Had ik graag anders gehad. Ik ben gelukkig al weer wat aan het opknappen. Ik heb het gelukkig ook 3,5 week heel erg naar mijn zin gehad. Tot gauw wirrus.
  3. Henk Peters:
    3 november 2023
    Fijn dat je goed thuis bent gekomen, Tineke!
    En dat je gezondheid weer de betere kant opgaat!!!
  4. Tineke zoekt het avontuur:
    3 november 2023
    Ja gelukkig wel... Ik zie jullie wel weer in de Bunker. Gisteren lukte dat nog niet. Nog niet fit genoeg. Volgende week hopelijk wel...
  5. Fabienne:
    Welkom thuis lieverd! 🫠
  6. Tineke zoekt het avontuur:
    3 november 2023
    Dank je lieverd! Zie je snel weer in de Bunker.
  7. Wilma:
    3 november 2023
    Hè toch, kl…..om de laatste dagen zo ziek te zijn. Gelukkig dus weer wat opgeknapt en lekker slapen in je eigen bed.
    Beterschap 😘
  8. Tineke zoekt het avontuur:
    3 november 2023
    Dank je. Ja een beetje kl... is dat wel ja. Gelukkig gaat het nu wat de goede kant op.
  9. Joke:
    3 november 2023
    Fijn dat je weer wat opknapt . Fijn dat je weer thuis bent , het is goed zo !
  10. Tineke zoekt het avontuur:
    3 november 2023
    Ja wel heel jammer van de laatste dagen maar ja. Ik heb het 3,5 week heel fijn gehad...
  11. Tony:
    3 november 2023
    Tineke beterschap en dank dat je ons zo meegenomen hebt op jouw prachtige reis. Ik heb ervan genoten. Tot binnenkort Tony
  12. Tineke zoekt het avontuur:
    3 november 2023
    Oh, wat leuk om te horen. Ik hoop tot donderdag. Groetjes
  13. Marga Bogers:
    Hoi Tineke,
    Fijn dat je weer goed bent thuis gekomen!
    Jammer van de laatste dagen, ziek zijn is dan niet fijn! En nu toch weer aan het opknappen. Veel beterschap.🌺🌹🌸🍀
  14. Tineke zoekt het avontuur:
    3 november 2023
    Dank je wel. Het gaat nu de goeie kant op...